Symfonia Sklep w Google+
Symfonia Sklep na Youtube
Pomoc on-line

Do skonfigurowania sesji niezbędny jest unikatowy indentyfikator i jednorazowe hasło. 

Usługa serwisowa jest płatna wg. stawki za 1 rh.   

Po zakończeniu sesji zdalnej zostanie wystawiona Faktura VAT.

Poniżej umieszczony jest link do do programu RAS SERWIS_TeamViewer. Pobranie programu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

symfonia sklep partner

Zdalny dostęp i pomoc przez Internet z wykorzystaniem TeamViewer

Symfonia sklep Opole

social media button generator

Sage Symfonia ERP Gwarancja

To trzy poziomy bezpieczeństwa dla klienta:

symfonia erp extra gwarancja

W ramach Sage Symofnia Gwarancja obejmuje, w zakresie zgodnym z zakupioną wersją Sage Symofnia Gwarancja następujące elementy: 

Zmiany w Programach wynikające ze zmian w przepisach prawnych

Polegające na dostosowaniu Programów do obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z założeniami przyjętymi przez Sage;  

Unowocześnienia techniczne

Rozwój Programów pod kątem podwyższenia technicznej jakości pracy Programów, zgodnie z założeniami przyjętymi przez Sage;  

Informowanie Użytkownika

Dostarczanie na wskazany przez Użytkownika adres e-mail informacji o nowych rozwiązaniach prawnych i technicznych dotyczących Programów oraz o dostępności najnowszych wersji Programów;  

Dostarczanie najnowszej wersji

Udostępnia się do samodzielnego pobrania i instalacji przez Użytkownika (bezpłatnie za pomocą informacji przesłanych drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika adres e-mail lub odpłatnie na życzenie Użytkownika w formie dostarczanej płyty CD) najnowsze dostępne dla ogółu Użytkowników wersje Programów objęte usługą Sage Symfonia Gwarancja Podstawowa, zgodnie z zakupioną wersją Sage Symfonia Gwarancja Podstawowa.

Aktualizacja rozszerzona

W ramach Sage Symfonia Gwarancja obejmują, w zakresie zgodnym z zakupioną wersją Sage Symfonia Gwarancja, obejmuje następujące elementy: 

Zmiany funkcjonalne w Programach, polegające na rozbudowie i wprowadzeniu nowych funkcji do Programów, zgodnie z założeniami przyjętymi przez Sage;  

Dostarczanie najnowszej wersji – udostępnia się do samodzielnego pobrania i instalacji przez Użytkownika (bezpłatnie za pomocą informacji przesłanych drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika adres e-mail lub odpłatnie na życzenie Użytkownika w formie dostarczanej płyty CD) najnowsze dostępne dla ogółu Użytkowników wersje Programów objęte usługą Sage Gwarancja VIP, zgodnie z zakupioną wersją Sage Gwarancja VIP.

RAS Serwis
Radosław Springer
1 Maja 46/1a
45-356 Opole

NIP: 753-156-60-28
Regon: 531304789
Tel. 77 441 71 71
Fax. 77 441 71 70

Właściciel

Radosław Springer
Tel. 602 270 772

symfonia sklep emailnapisz do mnie
           

Dział handlowy:

Katarzyna Springer
Tel. 668 398 855

symfonia sklep emailnapisz do mnie

Dział serwisowy:

Tomasz Kiesling
Tel. 694 377 950

symfonia sklep emailnapisz do mnie

Paweł Iżykowski
Tel. 604 470 826

symfonia sklep emailnapisz do mnie