Symfonia Sklep w Google+
Symfonia Sklep na Youtube
Pomoc on-line

Do skonfigurowania sesji niezbędny jest unikatowy indentyfikator i jednorazowe hasło. 

Usługa serwisowa jest płatna wg. stawki za 1 rh.   

Po zakończeniu sesji zdalnej zostanie wystawiona Faktura VAT.

Poniżej umieszczony jest link do do programu RAS SERWIS_TeamViewer. Pobranie programu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

symfonia sklep partner

Zdalny dostęp i pomoc przez Internet z wykorzystaniem TeamViewer

Symfonia sklep Opole

Pakiet Sage Symfonia Gwarancja Podstawowa

  • Rozwiązanie, które otrzymujesz wraz z zakupem abonamentu dowolnego naszego programu. Możesz się dzięki niemu cieszyć aktualizacjami prawnymi i funkcjonalnymi.

Pakiet Sage Symfonia Gwarancja Komfort

  • Rozwiązanie zapewniające stały kontakt z naszymi ekspertami i dostęp do wszelkich zmian w programie – zarówno aktualizacji prawnych, jak i nowych funkcjonalności. Oprócz tego możesz liczyć na wsparcie techniczne udzielane telefonicznie przez naszych konsultantów. 

Sage Symfonia Gwarancja VIP

  • Zapewniamy nie tylko zmiany funkcjonalne i aktualizacje prawne, lecz także szybki kontakt telefoniczny z naszymi ekspertami i zdalną pomoc na Twoim komputerze.

symfonia start gwarancja

Aktualizacje prawne

  • W ramach tej usługi otrzymujesz dostosowanie do zmian prawnych. Aktualizacje wprowadzamy na bieżąco, a informujemy o nich z odpowiednim wyprzedzeniem.

Techniczne wsparcie telefoniczne

  • Zadzwoń do nas! Eksperci są do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 8–17. Odpowiemy na pytania i rozwiążemy Twoje problemy dotyczące m.in.:
    • obsługi podstawowych procesów i funkcjonalności
    • doraźnej pomocy w ustawieniach
    • aktywacji baz danych 
    • Priorytetowe dodzwonienie się
    • Dzięki tej usłudze nasz konsultant rozwiąże Twój problem w pierwszej kolejności. 

Oddzwonienie na życzenie

  • Nasz ekspert nie odbiera przez 2 minuty? Możesz zamówić gwarancję oddzwonienia. Dzięki temu to ekspert się z Tobą połączy w dogodnym dla Ciebie terminie. Wiemy, że Twój czas jest ważny. 

Pomoc zdalna

  • Rozmowa przez telefon nie wszystko. Nasz ekspert może podłączyć się – gdy wyrazisz zgodę – do Twojego komputera. Dzięki temu obie strony pracują na tym samym ekranie. Ekspert może wykonać m.in. następujące czynności:
    • pomoc w rozwiązaniu kwestii związanych z bazą danych
    • ustawienie programu do pracy zgodnej z oczekiwaniami
    • odtwarzanie kopii i dołączanie bazy danych
    • ustalanie ścieżek dostępu
    • prezentacja i szkolenie z danej funkcji programu 

Zmiany funkcjonalne

  • Ta usługa da Tobie pewność, że masz najbardziej aktualne oprogramowaniem. Otrzymasz dostęp do wszelkich nowych funkcji naszego systemu, tworzonych w odpowiedzi na Twoje potrzeby.

RAS Serwis
Radosław Springer
1 Maja 46/1a
45-356 Opole

NIP: 753-156-60-28
Regon: 531304789
Tel. 77 441 71 71
Fax. 77 441 71 70

Właściciel

Radosław Springer
Tel. 602 270 772

symfonia sklep emailnapisz do mnie
           

Dział handlowy:

Katarzyna Springer
Tel. 668 398 855

symfonia sklep emailnapisz do mnie

Dział serwisowy:

Tomasz Kiesling
Tel. 694 377 950

symfonia sklep emailnapisz do mnie

Paweł Iżykowski
Tel. 604 470 826

symfonia sklep emailnapisz do mnie